Deem Insight har i lengre tid levert automatiserte tiltak og innsiktsbasert støtte til sine kunder. Nå styrkes denne kapasiteten ytterligere: Ved å integrere kunstig intelligens (KI) foreslår løsningen konkrete og relevante tiltak – tilpasset den enkelte kunde og situasjon.
Vi tar automatiseringen et steg videre. Nå handler det ikke bare om å reagere på avvik, men om å forutse dem og gi målrettede forslag til handling, sier produkteier i Deem.
Med den nye KI-funksjonaliteten analyseres store mengder data løpende. Brukerne får ikke bare varsler og innsikt – de får anbefalinger til neste steg, direkte i løsningen. Dette kan handle om alt fra å forbedre kontantstrøm til å fange opp risikokunder tidlig, eller optimalisere interne prosesser.
Erfaringene er entydige
Flere kunder har allerede testet ut funksjonaliteten og gir svært gode tilbakemeldinger:
Det føles som å ha en proaktiv kollega i systemet. Den kommer med forslag vi kan agere på med én gang, sier en av de første kundene.
Et skifte i hvordan vi bruker data
Ved å kombinere eksisterende automatiserte tiltak med KI, styrker Deem Insight sin posisjon som et verktøy for fremtidens arbeidsdag. Dette er bare begynnelsen – det er allerede planlagt ytterligere KI-drevne forbedringer i tiden som kommer.
Vår ambisjon er å gi kundene smartere støtte for en enda mere verdiskapende hverdag – og med KI i verktøykassa blir det mulig!